пʼятниця, 23 серпня 2013 р.

Модуль 9-10

Наше навчання наближається до завершення. Зроблено багато роботи та багато висновків.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
  • необхідний перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
  • вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості; учні мають бути активним у власному навчанні;
  • учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище;
  • учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
  • задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Поведінка вчителя є важливою у навчальному процесі. Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду. Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
Насправді, питання стосовно використання найбільш вдалих методів навчання ще є. Але я впевнена, що я знайду відповіді.

Немає коментарів:

Дописати коментар