Сьогодні розмірковувала над тим, як мій проект допомагатиме розвивати
моїм учням навички мислення вищих рівнів (аналіз, синтез та оцінювання) та
навички, необхідні у 21 столітті. Я намагалася вимоги державних програм та державних
стандартів трансформувати у такі проектні завдання, які б відповідали цій меті.
Цікаво було дізнатися, які я можу використати стратегії проти плагіату
учнівських робіт. Важко було сформулювати основні запитання проекту. Новинкою
була інформація про формуюче оцінювання. Я зрозуміла, що на своїх традиційних
уроках потрібно проводити оцінювання не тільки за допомогою балів, але й за
допомогою інших інструментів, бо це розвиває у учнів уміння самоспрямовуватись
у навчанні. Нова інформація, яку я отримала сьогодні на заняттях, була цікавою, але досить складною для сприйняття. Та думаю, що у своїй майбутній практиці я застосую отримані знання.
Немає коментарів:
Дописати коментар