вівторок, 20 серпня 2013 р.

Модуль 3-4



Сьогодні  розмірковувала над тим, як мій проект допомагатиме розвивати моїм учням навички мислення вищих рівнів (аналіз, синтез та оцінювання) та навички, необхідні у 21 столітті. Я намагалася вимоги державних програм та державних стандартів трансформувати у такі проектні завдання, які б відповідали цій меті. Цікаво було дізнатися, які я можу використати стратегії проти плагіату учнівських робіт. Важко було сформулювати основні запитання проекту. Новинкою була інформація про формуюче оцінювання. Я зрозуміла, що на своїх традиційних уроках потрібно проводити оцінювання не тільки за допомогою балів, але й за допомогою інших інструментів, бо це розвиває у учнів уміння самоспрямовуватись у навчанні. Нова інформація, яку я отримала сьогодні на заняттях, була цікавою, але досить складною для сприйняття. Та думаю, що у своїй майбутній практиці я застосую отримані знання.

Немає коментарів:

Дописати коментар